Monday, February 21, 2011

RESOLVED - Lync/OCS to Windows Live Messenger Public IM Connectivity (PIC) Service Outage

MSN PIC connectivity has been restored. Users may need to sign out and back into their client before seeing successful conversations/presence. Apologies for the inconvenience.

Source: http://blogs.technet.com/b/tlyons/archive/2011/02/21/resolved-lync-ocs-to-windows-live-messenger-public-im-connectivity-pic-service-outage.aspx

Friday, February 18, 2011

Best Practices Analyzer for Lync Server 2010 Now Available

Check out this resource:

http://blogs.technet.com/b/nexthop/archive/2011/02/17/best-practices-analyzer-for-lync-server-2010-now-available.aspx

Feel free to give us feedback (leave a comment).

Tuesday, February 1, 2011

Unified Communications 2011 - Meer met minder

Wij Nederlanders doen zaken overal ter wereld. We vliegen overal naar toe, we kunnen iedereen telefonisch bereiken en we doen ook nog conference calls on the go. Vergaderen doen we graag (en lang), onze service aan klanten is doorgaans vergaand en goed en we hebben nog steeds de neiging om onszelf van negen tot vijf te verzamelen in grote (luxe) kantoorgebouwen. Leuk allemaal, maar het speelveld verandert. Sterker nog, een groot deel van de nieuwe generatie Nederlanders doet graag meer met minder. Waarom niet een videoconference in plaats van een 2x 6 uur durende vliegreis naar de klant in New York? Of werken wanneer het jou uitkomt op tijden die soms ver weg staan van negen tot vijf op een locatie naar keuze, onderweg of thuis, omdat dat nu eenmaal beter uitkomt? En het is nog efficiƫnter ook. De huidige Unified Communications (UC) oplossingen maken het mogelijk om anytime, any where, any device te werken. Het vergt discipline, jazeker! Maar het bespaart ook enorm veel kosten. Laten we de kansen en bedreigingen eens op een rijtje zetten.

Wilt u het complete Whitepaper lezen? Zend u voornaam en achternaam ovv uw emailadres naar lync@e-office.com en u ontvangt het volledige Whitepaper.