Friday, December 4, 2009

RT Bas Krikke / e-office goes SharePoint 2010

<DUTCH ONLY>

In januari, februari en maart presenteer ik samen met Renee Hulsman van e-office op een ontbijtsessie over SharePoint 2010. Deze keer geen show met features (daar zijn er al heel erg veel van), maar een verhaal vol met context.

Mijn foto

Op basis van een of twee gebruikers-scenario's gaan we door SharePoint 2010 heen en laten we zien op welke manier we de vraagstukken binnen een organisatie kunnen realiseren door inzet van ondersteunende technologie. Natuurlijk grijp ik ook weer terug naar de gedragskant en de organisatorische impact van deze technologie.

Twee scenario's staan op de rol: "verbinden van kennis en mensen" (als 2.0 variant op kennismanagement en profielen) en "slim communiceren". Ik ga me er sterk voor maken om de sessie zo praktisch mogelijk te maken, niet alleen het waarom maar ook het HOE.
Het zijn kleine sessies (rond de 8 bezoekers) met een zeer hoog interactie gehalte. Alleen dan kom je tot de kern van de vernieuwingen ten opzichte van SharePoint Server 2007 of Portal Server 2003.

Schrijf je in via de LinkedIn events voor januari, februari en maart 2010.

Vind je deze vorm van introductie in SharePoint (en in het bijzonder de 2010 versie) interessant voor je eigen organisatie en kun je er niet bij zijn? Neem dan contact met me op, we kijken dan samen naar mogelijkheden voor een alternatieve sessie.
Ik heb er veel zin in en hoop dat onze klanten het verschil zien tussen features en oplossingen...

Check out Bas Krikke his weblog! http://baskrikke.blogspot.com/

No comments: